söndag 31 januari 2010

Bilder säger mer

Lite mer bilder hade gjort susen för den här bloggen tycker några. En som gör fina bilder är min komvuxkompis Åsa, som jag härmed passar på att göra lite reklam för: http://www.asas-photoart.se/ Ofta sitter jag och tittar på en kolorerad vallmoäng som hon har gjort och det är barnens favorittavla hemma, alla kategorier. Båda valde vallmona när de skulle få välja något att ha på sina egna rum. Så jag fick behålla den själv, för familjesämjans skull...
När det gäller egna bilder tänker jag så här: Barnen är fantastiska, men de måste ha möjlighet att få välja själva. Därför syns de inte här.
Men de syns och hörs ju rätt bra i verkligheten istället.

1 kommentar:

  1. Förutom att Åsa är en fotokompis och en jättetrevlig person så skapar hon mycket fina och fantasifulla bilder. Ha koll på vad hon gör och se hennes utställningar!

    /Ingemar

    SvaraRadera